Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Naše služby > Azylový dům pro ženy a matky > Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Jak mám požádat o pomoc?

  • Zatelefonujte nám (tel. 381 261 575; 776 381 240).
  • Napište email (ad@gcentrum.cz) a odpovíme Vám. Uvedete-li telefon, zavoláme.
  • Můžete přijít osobně na adresu Tábor, Vídeňská 2761, kde azylový dům sídlí, a to od pondělí do pátku mezi 7:00 – 14:00 hod.

Přijímáte i muže?

Náš azylový dům muže nepřijímá. Muži mohou využít služeb noclehárny – více na:

https://tabor.charita.cz/jak-pomahame/nocleharna-tabor/

Nejsem z Tábora, ubytujete mě?

Adresa pobytu není rozhodující hledisko pro možné zahájení poskytování sociální služby. Důležitá je zejména volná kapacita zařízení a další předchozí evidované žádosti.

Je možné si někam uložit nábytek?

Není, bohužel nemáme skladovací prostory. Ubytovací jednotky jsou kompletně vybavené. Doporučujeme stěhovat pouze osobní věci, drobné cenné věci, které se dají uložit na přidělený pokoj. Mějte na paměti, že vše co přivezete, musíte zase později odstěhovat.

Můžu si s sebou vzít domácí mazlíčky?

Chov domácích mazlíčků je v azylovém domě nepřípustný.

Zajistíte mi tajné ubytování?

Ačkoliv je v ČR několik azylových domů s utajenou adresou, my takovým domem nejsme.

Co vše je v azylovém domě k dispozici?

Pokoje vybavené lůžky, stolem, židlemi, skříní a komodou. Před vstupem do pokoje je předsíňka, komora, kuchyňský kout s ledničkou. 

Kuchyně v prvním patře je vybavená elektrickými vařiči s troubami, rychlovarnou konvicí, mikrovlnnou troubou. Dále pak je k dispozici veškeré kuchyňské vybavení např. šlehače, mixéry, hrnce, pekáče, plechy, talíře, příbory, misky atp.

V AD je prádelna s pěti automatickými pračkami, kočárkárna, velká prostorná klubovna pro hraní dětí a sledování TV, pergola na zahradě, kde je zároveň prostor pro venkovní sušení prádla.

Připojení k wifi síti. 

Jak mohu podat stížnost nebo připomínku?

  • Ústně, písemně, telefonicky
  • Prostřednictvím e-mailu
  • Anonymně do schránky na „stížnosti, připomínky“ v 1. patře

Ústně nebo telefonicky lze stížnost podat každý pracovní den v obvyklé pracovní době mezi 7:00 – 14:00 hod. 

K písemné stížnosti lze použít Formulář pro podání a řešení stížností. Tyto jsou k dispozici všem pracovníkům azylového domu a u schránky na „stížnosti, připomínky“ v 1. patře.

U koho si mohu stěžovat?

  • U ředitelky organizace: Mgr. Jana Svačinová, tel. 381 478 211; jana.svacinova@gcentrum.cz
  • U vedoucí azylového domu: Mgr. Hana Šimková, tel. 381 261 575; hana.simkova@gcentrum.cz
  • U každého pracovníka azylového domu
  • U zřizovatele: Město Tábor, Žižkovo nám. 2, Tábor, tel. 381 486 111; info@mutabor.cz
  • Na Krajském úřadě Jihočeského kraje, odbor sociálních věcí a zdravotnictví; posta@kraj-jihocesky.cz
  • U veřejného ochránce práv, kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, Brno; podatelna@ochrance.cz

Jak vybíráte z žadatelů?

První nebo opakované poskytnutí sociální služby: přednost mají žadatelky, u nichž se jedná o první ubytování.

Oslovujeme žadatelky: z města Tábor, poté z jeho bezprostředního okolí, následně z okresu Tábor, následně z Jihočeského kraje. Sociální službu využívají matky s dětmi nebo ženy i z jiných krajů naší republiky!

Dluhy – přednost mají žadatelky, které nevedeme mezi dlužníky. 

Jak dlouho mohu u Vás bydlet?

Doba pobytu dle zákona o sociálních službách nepřevyšuje zpravidla dobu 1 roku.

Dostanu přednostně městský byt, když budu bydlet v azylovém domě?

Skutečnost, že bydlíte v azylovém domě, není důvodem k přednostnímu získání městského bytu.